PUBLIKACJE


publikacja publikacjamarketingisponsoring /publikacjawspolczesnekierunki /publikacjawyzwaniaimozliwosci /publikacjasponsoringsportowy /publikacjaprwsporcie /publikacjamarketingdlasportu /publikacjakreowaniemarki /publikacjamarketingowezarzadzanie /publikacjamarketingowoosporcie /publikacjasportibusiness /publikacjateoriaipraktyka

Stan: dostępny ✅

Parametry

Autorzy: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2016
Liczba stron: 270 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145x205 mm
ISBN: 978-83-929-353-2-2

Spis treści

• Wstęp - Piotr Godlewski
• Ekonomia behawioralna a marketing sportowy — prof. dr hab. Henryk Mruk
• Jak znaleźć idealnego partnera: nowe zasady identyfikacji właściwego partnera we współczesnym otoczeniu sponsorskim — Jackie Fast
• Aktywacja kibiców online w nowoczesnym sponsoringu — Jan Chłapowski
• Media społecznościowe jako kanał komunikacyjny klubów sportowych — Urszula Piętka, Adam Skrzypek
• Komunikacja imprez biegowych w social media — Hanna Mysiorska
• Komunikacja marketingowa w branży zakładów sportowych — Stanisław Pogorzelski
• Wpływ nowych technologii na personalizację komunikatu reklamowego jako trend w marketingu sportowym — Tomasz Orzechowski
• PR dla sportów selektywnych w oparciu o studium przypadku: golf, koszykówka, żeglarstwo oceaniczne — Bartosz Sosnówka
• Działania promocyjno-marketingowe meczów niemieckiej ekstraklasy koszykarskiej na przykładzie Fraport Skyliners i Bayernu Monachium, czołowych klubów BEKO Basketball-Bundesligi – studium przypadku — Damian Juszczyk
• Więcej niż siatkówka, więcej niż pasja” – kreowanie marki sportowej na przykładzie PGE Skry Bełchatów — Tomasz Koprowki
• Działalność SPR Wisła Płock w zakresie społecznej odpowiedzialności klubu i jej związki z popularnością wśród interesariuszy — Piotr Robert Raczkowski, Arkadiusz Lewandowski
• Proces ubiegania się o prawo do organizacji najważniejszych imprez sportowych. Jak osiągnąć poziom olimpijski i dobrze zainwestować? — Bettina Kuperman
• Rozwój infrastruktury sportowej i jej wpływ na poziom atrakcyjności turystycznej Częstochowy — Adam Zajączkowski
• Sport lokalny – miejsce dla biznesu — Aleksandra Gołdyys, Maria Szymborska
• Wyróżnij się albo zgiń — Ireneusz Maciej Zmora
• Zarządzanie i komercjalizacja hal widowiskowo-sportowych w Polsce — Piotr Matecki

Cena

30,00 PLN brutto

Wysyłka

• ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
• priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail  b.stolarz@sportwin.pl.

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: b.stolarz@sportwin.pl

Powrót