PUBLIKACJE


publikacja publikacjamarketingisponsoring /publikacjawspolczesnekierunki /publikacjawyzwaniaimozliwosci /publikacjasponsoringsportowy /publikacjaprwsporcie /publikacjamarketingdlasportu /publikacjakreowaniemarki /publikacjamarketingowezarzadzanie /publikacjamarketingowoosporcie /publikacjasportibusiness /publikacjateoriaipraktyka

Stan: niedostępny ❌

Parametry

Autor: Henryk Mruk, Marcin Chłodnicki
Rok publikacji: 2008
Liczba stron: 256 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 165x235 mm
ISBN: 978-83-923047-1-5

Spis treści

• Przedmowa — prof. dr hab. Henryk Mruk

I. Teoretyczne oraz praktyczne aspekty kreowania marki w sporcie
• Rynek sportowy a marka — Krzysztof Kropielnicki
• Pozycjonowanie marki w sporcie — prof. dr hab. Henryk Mruk
• Kształtowanie wizerunku marki sportowej — dr Marcin Chłodnicki
• Segmentacja i podział rynku medialnego a budowa marki sportowej — dr Krzysztof Gołata
• Programy lojalnościowe a wartość marki klubu sportowego — dr Piotr Kwiatek, Piotr Matecki
• Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej — dr Waldemar Rydzak
• Sport w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa — Arkadiusz Żmudziński
• Ochrona marki sportowej — dr Jacek Masiota, Konrad Klecha
• Marki sportowe w obliczu globalizacji — dr Robert Śliwowski, Krzysztof Kropielnicki

Pozostałe materiały
• Kreowanie marki od a do z. Jak przyciągnąć kibiców i sponsorów? — Arkadiusz Żmudziński
• Kreowanie marki sportowej w mediach — Michał Kober
• Nowoczesna komunikacja z kibicem – podstawa budowy marki — Stanisław Pogorzelski
• Ko-marketing sportowy jako sposób kreowania marki poprzez sport — Wojciech Franczak
• Kreowanie marki obiektu sportowego — Wojciech Franczak
• Działania promocyjne organizacji sportowych operujących w sektorze usług sportowo-rekreacyjnych. Case study: windsurfing — Bartłomiej Chełmecki, Monika Piątkowska
• Marka jako podstawa sukcesu FC Bayern München AG — Artur Grabowski
• "Nowy" Puchar Ekstraklasy – narzędzie promocji rozgrywek ligowych oraz klubów — Marcin Dzedzej
• Komunikacja marketingowa podczas zawodów jeździeckich — dr Szymon Tarant
• Kreowanie wizerunku sportowca jako członka związku zawodowego w sportach walki — Wojciech Giergiel
• Wizerunek tenisa ziemnego kobiet na łamach Przeglądu Sportowego w latach 1999–2006 a kreowanie marki w sporcie — Grażyna Rzepka
• Nowoczesne technologie IT. w organizacjach sportowych - przyszłość czy teraźniejszość?

Cena

30,00 PLN brutto

Wysyłka

• ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
• priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail  b.stolarz@sportwin.pl.

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: b.stolarz@sportwin.pl

Powrót