Autor: Henryk Mruk
Rok publikacji: 2004
Liczba stron: 442 strony
Okładka: miękka
Wymiary: 165x240 mm
ISBN: 83-923047-0-8
I. Wprowadzenie
• Przedmowa — prof. dr hab. Henryk Mruk
• Tytułem wstępu — Piotr Matecki, Piotr Jardanowski
• Uczestnicy o konferencji
• Wzajemne przenikanie się elementów marketingu, zarządzania, medycyny oraz psychologii we współczesnym sporcie — Janusz Klisiński
II. Liderowanie w sporcie
• Sportowiec jako lider — Henryk Mruk
• ABC promocji własnych wyników według Roberta Korzeniowskiego — Robert Korzeniowski
• Rola przywództwa w sportach zespołowych — Adam Bekier
III. Sponsoring sportowy
• Program sponsorski - sukces czy jego brak — Tomasz Redwan
• Niekonwencjonalne działania promocyjne w mediach — Konrad Pudło
• Sponsoring sportowy jako skuteczne narzędzie komunikacji — Monika Kunc, Radosław Wróblewski
• Sport – skuteczny nośnik promocji — Michał Górzyński
• Sponsoring po polsku — Wojciech Pysiewicz
• Sponsoring sportowy w działalności marketingowej przedsiębiorstw i czynniki warunkujące jego skuteczność — Marcin Gad
• Sport żużlowy jako przykład aktywności sponsorskiej przedsiębiorstw o zasięgu lokalnym — dr Sławomir Kowalski
• Przykłady wykorzystania sportu jako elementu zintegrowanych i długofalowych działań promocyjnych przedsiębiorstwa — Anna Konieczna, Witold Lipiński
• Pieniądze w sporcie — Wojciech Pysiewicz
• Zakres dopuszczalnej ingerencji polskich związków sportowych w prawa i wolności osobiste zawodnika w odniesieniu do sponsoringu sportowego — dr Marcin Wojcieszak
IV. Konsument w sporcie
• Model zachowania konsumenta w sporcie — Janusz Klisiński
• Dlaczego ludzie chodzą na mecze, czyli o religijnych aspektach piłki nożnej — Artur Zawadzki
• Występowanie zachowań agresywnych w środowisku kibiców piłkarskich i ich wpływ na frekwencję na stadionach. Jakość organizowanych imprez sportowych oraz oczekiwania w tym zakresie — Piotr Jardanowski, Piotr Matecki
• Oferta gadżetów klubu piłkarskiego na przykładzie Lecha Poznań — Piotr Matecki
V. Marketing relacji a marketing sportowy
• Istota relacji w marketingu sportowym na przykładzie Lecha Poznań — dr Marcin Chłodnicki, Paweł Zeller
• Marketing relacji – sposób na sukces rynkowy przedsiębiorstwa sportowo-rekreacyjnego — mgr inż. Agnieszka Widawska-Stanisz
VI. Badania marketingowe w sporcie
• Monitoring mediów – nowoczesne i efektywne narzędzie marketingu sportowego — Sebastian Bykowski
• Sport w badaniach — Wojciech Pysiewicz
VII. Bezpieczeństwo w sporcie
• Bezpieczeństwo imprez sportowych — Tadeusz Okoński
• Monitorowanie sytuacji na stadionach jako istotny element zarządzania klubem sportowym — Mariusz Kamiński
VIII. Media w sporcie
• Media i sport — dr Jacek Trębecki
• Dziennikarstwo Sportowe — Andrzej Ostrowski
• Zawód dziennikarz — Paweł Zarzeczny
• Zawód komentator — Tomasz Smokowski
• Budowanie sportowej społeczności konsumenckiej na bazie Internetu — Dariusz Kuczyński
IX. Psychologia sportu
• Psychologia sportu – potrzeba czy moda? — dr Marek Graczyk, Alicja Pęczak
• Psychologiczna sytuacja startowa sportowca — dr Marek Graczyk, Alicja Pęczak
• Czy profesjonalnemu sportowcowi grozi wypalenie zawodowe? — Lidia Borowicz
X. Kluby sportowe
• Przykład efektywnego rozwoju klubu sportowego w warunkach stagnacji sportu polskiego — Wojciech Witkowski
• CKM Włókniarz Częstochowa — Lech Małagowski
IX. Psychologia sportu
• Pierwsze w Polsce studia o specjalności: Dziennikarstwo Sportowe — Andrzej Ostrowski
• Marketingowe zarządzanie sportem — Henryk Mruk, dr Zygmunt Waśkowski
25,00 PLN brutto
• ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
• priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN
Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.
Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail b.stolarz@sportwin.pl.
Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000
Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: b.stolarz@sportwin.pl
Powrót