PUBLIKACJE


publikacja publikacjamarketingisponsoring /publikacjawspolczesnekierunki /publikacjawyzwaniaimozliwosci /publikacjasponsoringsportowy /publikacjaprwsporcie /publikacjamarketingdlasportu /publikacjakreowaniemarki /publikacjamarketingowezarzadzanie /publikacjamarketingowoosporcie /publikacjasportibusiness /publikacjateoriaipraktyka

Stan: dostępny ✅

Parametry

Autorzy: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2018
Liczba stron: 376 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145x205 mm
ISBN: 978-83-929353-4-6

Spis treści

I. Wprowadzenie

II. Sponsoring
• Sponsoring sportowy – współczesne trendy i wyzwania — Piotr Matecki
• Nowoczesny sponsoring sportu na przykładzie działalności klubów niemieckiej 1. Bundesligi — Artur Grabowski
• Sponsoring sportów niszowych — Iga Anna Ignaczak
• Kiedy inicjatywa wychodzi od sponsora. Sponsoring tytularny Nice Polskiej Ligi Żużlowej w latach 2014-2017 — Wojciech Jankowski
• Kobiety & Sport – potencjał promocyjny i sponsoringowy na zatłoczonym rynku — Dorian Patynowski
• Kibice w projektach sponsoringowych – czego oczekują od sponsorów? — Aleksandra Marciniak
• Crowdfunding w klubie sportowym na przykładzie akcji „doLEWamy do pełna” przeprowadzonej przez Trefl Gdańsk — Małgorzata Ciszewska, Justyna Gdowska

III. PR i marketing
• Jak zmienić kibica w klienta, by pozostał kibicem? — Paweł Chmielowski
• Kibic oczekuje więcej! Komunikacyjne wyzwania klubów, organizacji i sponsorów w obliczu nowych trendów w konsumpcji przekazów medialnych — Damian Podawca
• Wyróżnij się albo zgiń – analiza charakterystycznych sposobów budowania i promocji marki w świecie sportu — Karol Tatar
• Nowe pokolenie i nowy model konsumpcji na rynku sportowym — Jan Chłapowski
• Internacjonalizacja na rynku marketingu sportowego. Analiza sposobów budowania marki na rynkach zagranicznych — Karol Tatar
• Krytyczna analiza zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie RKS Raków Częstochowa — Sławomir Kowalski
• Rola działań z zakresu CSR w profesjonalnych klubach piłkarskich. Analiza europejskich trendów — Zuzanna Walczak
• Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej zastosowanie przez częstochowskie kluby sportowe — Adam Zajączkowski
• Produkt poszerzony i komplementarny na przykładzie ENEA Bydgoszcz Triathlon i ENEA Ironman 70.3 Gdynia — Mateusz Tomanek

IV. Organizacyjne uwarunkowania sportu
• Jak skutecznie poszukiwać i rekrutować specjalistów dla polskich organizacji sportowych? — Maja Gojtowska, Waldemar Gojtowski
• Aktualne trendy w sektorze usług turystycznych, rekreacyjnych i sportowych w ujęciu socjologicznym i marketingowym — Michał Kober
• Kapitał społeczny w akademiach piłkarskich — Piotr Broniatowski
• Budowa silnych sekcji sportowych na przykładzie Sekcji Lekkiej Atletyki oraz Pływania Klubu Uczelnianego AZS UMCS Lublin — Rafał Walczak
• Rozwój dyscypliny i nowe możliwości – podejście biznesowe na przykładzie koszykówki oraz nurtu „3 na 3” — Patrycja Gulak-Lipka

Cena

50,00 PLN brutto

Wysyłka

• ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
• priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail  b.stolarz@sportwin.pl.

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: b.stolarz@sportwin.pl

Powrót