PUBLIKACJE


publikacja publikacjamarketingisponsoring /publikacjawspolczesnekierunki /publikacjawyzwaniaimozliwosci /publikacjasponsoringsportowy /publikacjaprwsporcie /publikacjamarketingdlasportu /publikacjakreowaniemarki /publikacjamarketingowezarzadzanie /publikacjamarketingowoosporcie /publikacjasportibusiness /publikacjateoriaipraktyka

Stan: dostępny ✅

Parametry

Autor: Henryk Mruk
Rok publikacji: 2006
Liczba stron: 370 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 165x235 mm
ISBN: 83-923047-5-6

I. Wstęp
• Przedmowa — prof. dr hab. Henryk Mruk, Piotr Jardanowski, Piotr Matecki, Krzysztof Kropielnicki
• Uczestnicy o konferencji
• Debata o przyszlości polskiego sportu
• Zapis debaty, która odbyła się podczas konferencji z udziałem Artura Łobanowskiego, Jacka Wszoły, Bogusława Biszofa, Rolanda Sprünga, Zenona Laskowika, Janusza Zaorskiego
• Kibic doskonały — Andrzej Bobowski

II. Promocja przez sport
• Być w dobrych rękach — Sylwia Gruchała
• Kreowanie wizerunku sportowca polityka w kampanii wyborczej, po zakończeniu kariery sportowej — Jausz Klisiński
• Wywiad z Otylią Jędrzejczak i Pawłem Słomińskim
• Wyprzedzić innych – promocja marki poprzez sport samochodowy — Michał Grabowski
• Jak prowadzić skuteczne działania sponsoringowe w przypadku braku sukcesów sportowych? — Wojciech Pysiewicz
• Sponsoring sportowy - forma promocji przedsiębiorstwa — Dorota Araźny
• Skuteczność działań sponsoringowych towarzyszących Olimpiadzie Ateny 2004 — dr Adam Czarnecki
• Badanie efektywności sponsoringu sportowego — Konrad Pudło
• Dlaczego nie sponsorować? — Michał Górzyński

III. Komunikacja i media w sporcie
• Media a sport — Janusz Zaorski
• Sieć komunikacyjna i medialność. Czynniki wpływające na obecność sponsorów w świadomości kibiców — Maria Stachurska
• Formy komunikacji działań sponsoringowych przedsiębiorstwa — Zygmunt Waśkowski, Błażej Stawiarski
• Współpraca ze sponsorami i mediami na przykładzie Tour de Pologne — Czesław Lang
• Ile sportu, ile mediów? – recepta na sukces — Krzysztof Hołowczyc • Koncepcja promocji dyscypliny na antenie telewizyjnej na przykładzie transmisji z turniejów snookera w Eurosport — Przemysław Kruk, Rafał Jewtuch
• Projekt M2A Mission to Athens - studium przypadku — Michał Wierzbicki
• Tenis po polsku — Jakub Kowalski, Michał Rachoń

IV. Sportowe przedsięwzięcie marketingowe
• Wprowadzenie do problematyki marketingu sportowego w żeglarstwie — Tomasz Chamera
• Event marketing i sponsoring. Sportowe turnieje na polskich plażach — Anna Konieczna, Witold Lipiński
• Rewitalizacja projektu sponsorskiego „Orlen Team” — Andrzej Kalitowicz
• Sport w strategii marketingowej PKO BP — Zbigniew Augustynowicz
• Plan marketingowy dla Lecha Poznań — Piotr Matecki
• Marketing Sportowy w praktyce — Krzysztof Baran
• Koncept marketingowy Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym Oberstdorf 2005 — Matthias Pietza

V. Materiały dodatkowe
• Jakość usług w fitness klubach — Anna Nowińska
• Jakość usług sportowo - rekreacyjnych — Agnieszka Widawska-Stanisz
• Turystyka sportowa jako dyscyplina akademicka i składowa zarządzania sportem — Janusz Klisiński

• Sport i Rekreacja jako Alternatywa Zachowań Antyspołecznych i Uzależnień — Mateusz Hędzelek, Agata Juskowiak
• Dewiacyjne zachowania kibiców sportowych jako zjawisko patologii społeczne — dr Piotr Potejko
• Wykorzystanie najnowszych rozwiązań technologicznych w treningu i procesie przygotowania zawodnika, Beata Fabisiak

Cena

30,00 PLN brutto

Wysyłka

• ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
• priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail  b.stolarz@sportwin.pl.

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: b.stolarz@sportwin.pl

Powrót