PUBLIKACJE


publikacja publikacjamarketingisponsoring /publikacjawspolczesnekierunki /publikacjawyzwaniaimozliwosci /publikacjasponsoringsportowy /publikacjaprwsporcie /publikacjamarketingdlasportu /publikacjakreowaniemarki /publikacjamarketingowezarzadzanie /publikacjamarketingowoosporcie /publikacjasportibusiness /publikacjateoriaipraktyka

Stan: dostępny ✅

Parametry

Autorzy: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2020
Liczba stron: 412 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145x205 mm
ISBN: 978-83-62390-43-4

Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi.

Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie.

Spis treści

I. Wprowadzenie

II. Marketing i komunikacja
• I jeszcze jedno powtórzenie — Przemysław Zieliński
• Od zaangażowania do immersji w aktywacjach sportowych — Izabela Derda
• Sposoby pozyskiwania młodych kibiców na przykładzie igrzysk olimpijskich w Tokio — Jan Chłapowski
• Facebook jako narzędzie do skutecznej komunikacji w klubach i jednostkach sportowych o zasięgu lokalnym — Paweł Wojtaś, Wiktoria Czarnecka
• Metody twórczego myślenia w klubie sportowym. Jak je wykorzystywać do tworzenia content marketingu? — Wiktoria Czarnecka
• Zdolność akceptacji przez kibiców zmian marketingowych wdrażanych przez kluby piłkarskie w wyniku dostosowywania się do trendów płynących z otoczenia rynkowego — Rafał Kowalczyk
• Corporate Social Responsibility jako element marketingu sportowego — Kamil Jezierski
• Analiza potencjału sportowego zawodnika — Adam Mazurkiewicz, Ludwik Mazurkiewicz
• Uwarunkowania stosowania niskobudżetowych akcji marketingowych — Dorota Kubieniec
• Sport jako narzędzie promocji gmin z obszaru Górnego Śląska i Zagłębie Dąbrowskiego — Artur Grabowski
• Najważniejsze aspekty i główne wyzwania w zarządzania małymi klubami sportowymi oraz ich rola w poszukiwaniu sponsorów — Ilona Lenik
• Scenariusz sportowego filmu wizerunkowego w teorii i praktyce — Szymon Skowroński
• Analiza cech kibiców piłki nożnej w kontekście budowania lojalności i działań marketingowych klubu sportowego — Sławomir Kowalski
• Wykorzystanie potencjału marek personalnych, biorących udział w promowanym przez ciebie wydarzeniu sportowym — Marcin Samodulski
• Konsument a cykl życia produktu sportowego - jak zarządzać, aby przetrwać? — Piotr Matecki

III. Sponsoring sportowy
• Proces i metody pozyskiwania sponsora na rynku B2B — Mateusz Kozak
• Szanse i bariery sponsoringu sportów ekstremalnych — Michał Leksiński
• Komercjalizacja w sporcie a sprzedaż sponsorska — Karol Tatar
• Formy finansowania przedsiębiorstw sportowych. Sponsoring kooperacyjny jako szansa dla polskich klubów piłkarskich — Adrian Pietrzyk
• Aktywacja sponsorska – czy naprawdę takie ważne? — Michał Fijałkowski
• Piłka nożna kobiet - analiza rosnącego potencjału sponsoringowego dyscypliny — Zuzanna Walczak

IV. Dookoła sportu
• Znaczenie ekologii we współczesnym sporcie — Damian Podawca
• Analiza możliwości pracy na rynku sportowym — Sylwester Drożdż, Tomasz Muter, Marcel Tyl

Cena

50,00 PLN brutto

Wysyłka

• ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
• priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail  b.stolarz@sportwin.pl.

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: b.stolarz@sportwin.pl

Powrót