Pracujesz w klubie lub związku sportowym i odpowiadasz za kwestie marketingowe? Prowadzisz kanały w social media, pozyskujesz sponsorów, odpowiadasz za organizację dnia meczowego? A może jako osoba zarządzająca w organizacji sportowej odpowiadasz za tworzenie strategii i wyznaczanie kierunków rozwoju? Sprawdź, co przygotowaliśmy dla uczestników SPORTBIZ 2022!

 

I dzień - wtorek, 17 maja

Pierwszego dnia zapraszamy do udziału w konferencji, której motywem przewodnim będzie hasło „Globalne trendy, lokalne wyzwania”. Jak na najlepszych festiwalach, uczestnicy będą mogli wybrać jedną z dwóch scen – SPORTBIZ International oraz SPORTBIZ PL.

SPORTBIZ International
Rola integracji oraz współpracy w rozwoju i promocji sportu​.

  • Jak budować efektywną współpracę na linii kluby-liga-związek sportowy?
  • W jaki sposób budować relacje z partnerami biznesowymi?
  • Jak liga i związek sportowy mogą wspierać rozwój marketingu, komunikacji i zaangażowania kibiców?
SPORTBIZ International
Międzynarodowe struktury ligowe w e-sporcie i stosowanie ich w tradycyjnych sportach.
  • Jak budować profesjonalną ligę sportową?
  • W jaki sposób model ligi profesjonalnej przynosi korzyści jej członkom?
  • Jak osiągnąć efekt synergii podczas formowania profesjonalnej ligi - mrketing, sponsoring, komunikacja, lobbing?
SPORTBIZ International
Wykorzystanie zaawansowanych technologii do komercjalizacji praw organizacji sportowych.
  • Droga od zautomatyzowanej produkcji wideo i gromadzenia danych do fanów i widzów.
  • Rozwój i monetyzacja zaangażowania fanów dzięki statystykom i pakietom medialnym
  • Wpływ wizji komputerowej i sztucznej inteligencji – co dalej?

SPORTBIZ PL
Jak przenieść emocje sportowe online? Czy organizacje sportowe potrzebują platform OTT?

  • Jak zmienia się konsument sportu w nowej dekadzie XXI wieku?
  • Jak działają platformy OTT i jakie możliwości generują dla organizacji sportowych?
  • Jak skutecznie stworzyć i wdrożyć platformę OTT w organizacji sportowej?
SPORTBIZ PL
Kinchance, czyli jak skutecznie łączyć sport, biznes, nowe technologie i CSR
  • Sportowy i biznesowy potencjał Afryki
  • Model biznesowy Kinchance – na styku sportu i technologii
  • Kompetencje i zasoby Kinchance

SPORTBIZ PL
Udowodnij, że to działa! Efektywna współpraca sponsorowanego i sponsora


II dzień - środa, 18 maja

Drugi dzień Forum SPORTBIZ to praktyczna wiedza i umiejętności. Dla uczestników przygotowaliśmy do wyboru jeden z warsztatów, podczas których przez cały dzień będziecie pracowali nad konkretnymi tematami, opierając się na ciekawych studiach przypadku z kraju i zagranicy. Na koniec każdego warsztatu odbędzie się prezentacja case study, podczas której będziecie mogli w formie sesji Q&A zapytać o praktyczne aspekty realizacji projektów sportowych.

Warsztat
Organizacja wydarzenia sportowego krok po kroku

Organizujesz duże wydarzenia sportowe, odpowiadasz za realizację dnia meczowego, a może z ramienia sponsora koordynujesz realizację projektów eventowych? Podczas szkolenia dowiesz się jak tworzyć kreatywne koncepty wydarzeń sportowych, jak skutecznie promować wydarzenia oraz pozyskiwać partnerów, a także jak efektywnie współpracować z dostawcami, aby dostarczyć uczestnikom najlepsze sportowe emocje.

Warsztat
Zarządzanie wizerunkiem sportowca

Jesteś sportowcem, który szuka wiedzy marketingowej i komunikacyjnej? A może jesteś menedżerem lub odpowiadasz za kreowanie wizerunku sportowca? Podczas szkolenia dowiesz się, jak kreaować atrakcyjny i wiarygodny wizerunek, jak budować markę osobistą sportowca, która będzie atrakcyjna dla potencjalnych sponsorów, a także pozwoli skutecznie docierać i angażować fanów.

Warsztat
Jak pozyskać sponsora do organizacji sportowej?

Pracujesz w klubie lub związku sportowym i odpowiadasz za pozyskiwanie sponsorów i partnerów, zastanawiasz się jak skutecznie docierać do firm i osób decyzyjnych? Podczas szkolenia dowiesz się, w jaki sposób przygotować atrakcyjną ofertę sponsoringową, jak prowadzić efektywne działania sprzedażowe, jak zachęcać firmy do współpracy i pokazywać im realny wpływ sponsoringu na ich działania wizerunkowe, komunikacyjne i sprzedażowe.

 


Sprawdź pełen program!

Zarejestruj się już teraz!

​Powrót do strony głównej