Od początku kariery zawodowej związany z budowaniem marki w segmencie sportu i kultury. Pracował dla jednego z największych piłkarskich klubów w Polsce - Lechii Gdańsk, w którym w latach 2010-2017 pełnił funkcję Head of Sponsorship, Head of Sales i Brand Managera.
Jego działania przyczyniły się do znacznego wzrostu przychodów spółki. Pracował dla globalnej marki Cashback World, w której odpowiadał za strategię sponsoringową i współpracę z klubami sportowymi. Pełnił rolę Szefa Marki w agencji kreatywnej Kuźniar Media, w której odpowiadał za rozwój projektów biznesowych spółki, pozyskiwanie partnerów biznesowych oraz relacje z kluczowymi klientami. Stworzył w niej także odrębny projekt oparty na Infleuncer Marketingu.
W AirSport odpowiada za rozwój technologii AirZone oraz współprace z markami osobistymi. Wielokrotny prelegent studiów podyplomowych w obszarze zarządzania instytucjami kultury.