Twoja firma wspiera największe projekty sportowe, a może na szczeblu lokalnym pomagasz klubom i sportowcom i wykorzystujesz sponsoring sportu do promocji swojej marki? Realizujesz projekty sponsoringowe i odpowiadasz za dobór partnerów, realizację świadczeń i prowadzenie działań komunikacyjnych? A może odpowiadasz za mierzenie efektywności sponsoringu lub pracujesz w agencji, która obsługuje sponsorów sportu? Sprawdź, jakie tematy związane ze sponsoringiem sportu czekają na uczestników SPORTBIZ 2022!
 

I dzień - wtorek, 17 maja

Pierwszego dnia zapraszamy do udziału w konferencji, której motywem przewodnim będzie hasło „Globalne trendy, lokalne wyzwania”. Jak na najlepszych festiwalach, uczestnicy będą mogli wybrać jedną z dwóch scen – SPORTBIZ International oraz SPORTBIZ PL.

 
SPORTBIZ International
Storytelling w sponsoringu - jak komunikować wartości marki poprzez sport.
  • Czym jest storytelling i jak wykorzystać go w komunikacji?
  • Wartości marek a sport – jak je komunikować?
  • Kampania marketingowa oparta o historię – jak ją przygotować?
SPORTBIZ International
Sponsoring społecznie odpowiedzialny.
  • CSR czy PR – jak działać odpowiedzialnie w sporcie?
  • Jak sponsor może dbać o rozwój sportu i swojego otoczenia?
  • Jak budować wizerunek świadomego, odpowiedzialnego partnera sportu?
SPORTBIZ International
Jak skutecznie mierzyć efektywność sponsoringu?
  • Czy AVE to skuteczny wskaźnik?
  • Jak mierzyć efektywność działań w mediach społecznościowych?
  • Czy ROI w sponsoringu jest w ogóle możliwy?
SPORTBIZ PL
Panel dyskusyjny: Czy AVE jeszcze działa - jak podnieść jakość sponsoringu?
  • Wyzwania sponsoringu w nowej dekadzie
  • Czy AVE to najlepsza miara efektywności sponsoringu?
  • Jak mierzyć zwrot z inwestycji – czy klasyczne ROI ma jeszcze sens?
SPORTBIZ PL
Kanał Sportowy x Arskom - szczegóły wkrótce
SPORTBIZ PL
Nowoczesny sponsoring w sporcie - case study. 


 

II dzień - środa, 18 maja

Drugi dzień Forum SPORTBIZ to praktyczna wiedza i umiejętności. Dla uczestników przygotowaliśmy do wyboru jeden z warsztatów, podczas których przez cały dzień będziecie pracowali nad konkretnymi tematami, opierając się na ciekawych studiach przypadku z kraju i zagranicy. Na koniec każdego warsztatu odbędzie się prezentacja case study, podczas której będziecie mogli w formie sesji Q&A zapytać o praktyczne aspekty realizacji projektów sportowych.

Warsztat
Organizacja wydarzenia sportowego krok po kroku

Organizujesz duże wydarzenia sportowe, odpowiadasz za realizację dnia meczowego, a może z ramienia sponsora koordynujesz realizację projektów eventowych? Podczas szkolenia dowiesz się jak tworzyć kreatywne koncepty wydarzeń sportowych, jak skutecznie promować wydarzenia oraz pozyskiwać partnerów, a także jak efektywnie współpracować z dostawcami, aby dostarczyć uczestnikom najlepsze sportowe emocje.

Warsztat
Zarządzanie wizerunkiem sportowca

Jesteś sportowcem, który szuka wiedzy marketingowej i komunikacyjnej? A może jesteś menedżerem lub odpowiadasz za kreowanie wizerunku sportowca? Podczas szkolenia dowiesz się, jak kreaować atrakcyjny i wiarygodny wizerunek, jak budować markę osobistą sportowca, która będzie atrakcyjna dla potencjalnych sponsorów, a także pozwoli skutecznie docierać i angażować fanów.

Warsztat
Jak pozyskać sponsora do organizacji sportowej?

Pracujesz w klubie lub związku sportowym i odpowiadasz za pozyskiwanie sponsorów i partnerów, zastanawiasz się jak skutecznie docierać do firm i osób decyzyjnych? Podczas szkolenia dowiesz się, w jaki sposób przygotować atrakcyjną ofertę sponsoringową, jak prowadzić efektywne działania sprzedażowe, jak zachęcać firmy do współpracy i pokazywać im realny wpływ sponsoringu na ich działania wizerunkowe, komunikacyjne i sprzedażowe.

 




 

Sprawdź pełen program!

Zarejestruj się już teraz!

​Powrót do strony głównej