Konsultant dla agencji, organizacji sportowych oraz firm inwestujących w sport. Posiada bogate międzynarodowe doświadczenie w tworzeniu strategii i analiz biznesowych w obszarze praw medialnych, marketingu, sponsoringu oraz wydarzeń sportowych. Pomaga klientom w wykorzystywaniu danych i informacji rynkowych do realizacji celów biznesowych.
Współpracuje z brytyjską agencją Quantum Consultancy, odpowiadając za rozwój narzędzi badawczych oraz prowadzenie projektów konsultingowych, a także z Pierwszą Ligą Piłkarską.
W latach 2011-2020 zatrudniony w uznanej londyńskiej firmie Sportcal (obecnie GlobalData Sport), gdzie kierował zespołem badawczym.
Zrealizował kilkadziesiąt projektów dla organizacji sportowych (w tym America’s Cup, Canadian Football League, La Liga, Stowarzyszenia Europejskich Komitetów Olympijskich oraz międzynarodowych federacji sportowych – m.in. badmintona, jeździectwa, lekkiej atletyki i piłki siatkowej), sponsorów (BNP Paribas), miast (Edmonton, Lahti, Londyn, Tampere) oraz agencji marketingowych (Infront, MediaCom).
Wcześniej był związany z czołową polską agencją marketingu sportowego SportWin. Jako dyrektor zarządzający firmy odpowiadał m.in. za relacje międzynarodowe i rozwój biznesu, a także koordynację konferencji Dni Marketingu Sportowego - obecnie Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ.
Członek jury Europejskich Nagród Sponsoringu (ESA Awards). Członek Zarządu Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Należy do grupy networkingowej APEC Sports Policy Network prowadzonej przez Ministerstwo Edukacji Tajwanu, której celem jest promocja roli sportu w pobudzaniu rozwoju gospodarczego i społecznego.