Założyciel firmy, pełniący funkcję Głównego Konsultanta, od 2006 roku realizuje projekty z zakresu marketingu aren sportowych i sponsoringu. Specjalizuje się w realizacjach strategii naming rights oraz w komercjalizacji praw marketingowych.
Od 2006 roku zrealizował projekty dla sponsorów (Coca-Cola Femsa, PGE, Atlas, Ergo Hestia, INEA, GPEC), dla miast (Kraków, Gdańsk, Łódź, Toruń, Sopot, Olsztyn, Białystok, Legionowo), dla obiektów sportowych (Ergo Arena, Atlas Arena, BGŻ Arena) i klubów sportowych (m.in. Wisła Kraków, Widzew Łódź, Śląsk Wrocław, Asseco Prokom Gdynia). W latach 2011-2014 pełnił rolę Dyrektora Generalnego IAAF Halowych Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce SOPOT 2014.
Specjalizuje się strategiach komercjalizacji praw marketingowych obiektów i eventów sportowych. Opracował autorską metodologię wyceny wartości marketingowej praw do nazwy – Arena Naming Rights, a także procedurę ewaluacji sprzedażowej efektywności sponsoringu. Prowadzi szkolenia i prezentacje związane z marketingiem sportowym, sponsoringiem i zarządzania obiektami sportowymi.