Założyciel agencji Xbrand Sponsoring specjalizującej się w doradztwie i realizacji działań na styku marketingu i sponsoringu, były dyrektor marketingu marek Heineken i Żywiec, PGNiG, TP i Orange, manager marki Lech oraz dyrektor marketingu i sprzedaży w firmie SPORTFIVE zajmującej się marketingiem i sprzedażą międzynarodowych praw sponsorskich i telewizyjnych.

Współtwórca i realizator wielu projektów w zakresie marketingu sportowego i ich wykorzystania w komunikacji marki w tym m.in. pierwszego w Polsce tytularnego sponsoringu ekstraklasy piłkarskiej „Orange Ekstraklasa", sponsoringu piłkarskiej reprezentacji Polski (Tyskie, Orange), sponsoring olimpijskiej reprezentacji Polski (Lech, TP, Orange), sponsoringu I ligi koszykówki mężczyzn „Lech Basket Liga", sponsoringu reprezentacji i superligi w piłce ręcznej „PGNiG Superliga" mistrzostw świata na żużlu (Lech) oraz wykorzystania gwiazd sportu w komunikacji marketingowej m.in. Maja Włoszczowska, Tomasz Adamek, Marco van Basten, Zbigniew Boniek, Mateusz Borek, Jerzy Dudek, Luis Figo, Tomasz Gollob, Bogdan Wenta, Adam Nawałka, Kamil Stoch.

Powrót