Prezes i współwłaściciel największej agencji marketingu sportowego w Polsce – Arskom – współpracującej m.in. z wybitnymi polskimi sportowcami, jak Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak czy Wilfredo Leon. Jej klientem od momentu powstania jest także Kanał Sportowy, w którym z ramienia agencji wspiera komercjalizację tego projektu.

Ze światem sportu związany od 15. roku życia. Zaczynał jako dziennikarz sportowy w lokalnych redakcjach, a następnie trafił i zarządzał ogólnopolskimi mediami. W „Polska the Times” był zastępcą szefa działu sportowego, w „Przeglądzie Sportowym” szefem działu piłkarskiego, zastępcą redaktora naczelnego, a następnie jako dyrektor zarządzający odpowiadał za cały segment sportowy Ringier Axel Springer, w tym Onet, „PS”, katowicki „Sport”, serwis Ekstraklasa.tv czy Plebiscyt „PS” na Najlepszego Sportowca Polski. Obecnie jest także członkiem rady nadzorczej Runmageddon SA.