Zawodowo zajmuje się sponsoringiem w sporcie w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.  Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu marketingu sportu na Szkole Głównej Handlu w Warszawie oraz sponsoringu na Barca Innovation Hub. Doktorantka i wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Członek European Association for Sport Management, konsultant w branży marketingu i sponsoringu w sporcie.



Wtorek, 19 października, g. 10:00


Forum Sponsorów Sportu: Jak optymalizować zwrot z inwestycji w sponsoring sportowy w czasach niepewności?

  • W jaki sposób dobierać partnerów do realizacji założonych celów wizerunkowych i biznesowych?
  • Jak zdefiniować sukces projektu sponsoringowego?
  • Jak mierzyć i oceniać efektywność sponsoringu?
  • W jaki sposób przygotować się na niespodziewane i być elastycznym w sponsoringu?

Dostępne pakiety dla tej prelekcji:


Zarejestruj się już teraz!

Powrót do strony głównej