Henk-Frits Verkerk jest jednym z założycieli i dyrektorów zarządzających agencji Sports Alliance, która została założona w ramach pomocy organizacjom sportowym i ich fanom. Sports Alliance ma ponad 140 klientów w Europie i USA, agencja jest aktywnya w dziewięciu krajach. Henk-Frits jest autorem książki „Personalizacja sportu: przewodnik po krainie marketingu opartej na danych” – lektury obowiązkowej dla marketerów zainteresowanych marketingiem opartym na danych lub transformacją cyfrową.

Henk-Frits posiada tytuł magistra na Uniwersytecie Erazma w Rotterdamie. Przed Sports Alliance zajmował się głównie wprowadzaniem technologii telewizji cyfrowej w krajach Beneluxu. Kiedy nie zajmuje się marketingową i całą technologiczną otoczką, możecie go spotkać na jego ulubionej żaglówce.




Wtorek, 19 października, g. 10:40


Forum Dyscyplin Sportowych: Przechwytywanie i monetyzacja baz danych kibiców.


Dostępne pakiety dla tej prelekcji:


Zarejestruj się już teraz!

Powrót do strony głównej