Specjalista marketingu afiliacyjnego, head of marketing w jednej z największych sieci afiliacyjnych w Polsce - MyLead.

Posiada międzynarodowe doświadczenie w afiliacji na rynkach europejskich. Mowa o rynku polskim, angielskim, hiszpańskim, niemieckim, francuskim, czeskim, rosyjskim, ukraińskim i bułgarskim. Jako szef działu marketingu odpowiedzialny jest za koordynowanie działań marketingowych, w tym pozyskiwanie nowych wydawców do promocji programów partnerskich i działań wizerunkowych. Brał też udział w tworzeniu strategii i analiz dla poszczególnych rynków.

Wcześniej odpowiedzialny za kontakt z reklamodawcami i partnerami afiliacyjnymi mającymi potencjał na promocję reklamodawców. Jego teksty i komentarze o marketingu afiliacyjnym znajdują się zarówno na polskich serwisach branżowych (między innymi: Marketer+ - wydanie nr 45, str. 93 i Interaktywnie.com.pl), jak i anglojęzycznych (między innymi: Business Of Apps i Rich Ads).

Wierzy, że w niedalekiej przyszłości każda licząca się marka działająca przez Internet będzie posiadała swój program partnerski, a współpraca z wydawcami z użyciem afiliacji będzie niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania firmy w sieci.

Sieć afiliacyjna MyLead to jedna z najszybciej rozwijających się sieci afiliacyjnych na świecie. Za swój rozwój została umieszczona w 2020 roku na 16 miejscu wśród 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej przez globalną firmę badawczą Deloitte w ramach “Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”.



Powrót