Anna Lutek jest doświadczonym menadżerem z obszaru public relations i komunikacji. Od 2020 r. związana z Grupą Enea, wiceliderem polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej, gdzie pełni funkcję Dyrektora Departamentu Public Relations i Komunikacji w Enei S.A. Nadzoruje oraz kreuje działania Grupy Enea w obszarach: PR, komunikacji, sponsoringu, społecznej odpowiedzialności biznesu, relacji z otoczeniem, a także relacji inwestorskich oraz zarządzania marką. Zawodowo zainteresowana zagadnieniami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju oraz transformacji klimatycznej.

Od czterech lat związana z branżą paliwowo-energetyczną. Była doradcą zarządu ds. CSR czeskiej spółki Unipetrol (Grupa Orlen). Kierowała również obszarem komunikacji korporacyjnej w Grupie Lotos. Pełniła funkcję rzecznika prasowego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz kierowała pracami Centrum Informacyjnego ministerstwa. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w Polskim Radiu S.A., Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie, gdzie zrealizowała dwie specjalizacje: biznes i psychologia kliniczna oraz Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe na Wydziale Nauk Ekonomicznych SGGW.





Wtorek, 19 października, g. 12:10


Forum Sponsorów Sportu: Panel dyskusyjny: Kodeks Dobrych Praktyk Sponsoringowych - realizacja programu przez Ministerstwo Aktywów Państwowych.

  • Upowszechnianie znajomości marki spółki — zwiększenie jej stopnia rozpoznawalności
  • Budowa pozytywnego wizerunku spółki poprzez sport
  • Budowa reputacji spółek - pozyskanie uznania i sympatii opinii publicznej
  • Długofalowa współpraca z podmiotami sponsorowanymi

Dostępne pakiety dla tej prelekcji:


Zarejestruj się już teraz!

Powrót do strony głównej